Praca z pacjentem – realia XXI wieku

spójrzmy prawdzie w oczy:

Estetyka to jedna z najprzyjemniejszych dziedzin medycyny w kontekście pracy z Pacjentem – rola lekarza bowiem jest bardzo wdzięczna – jego celem jest wywołanie uśmiechu na twarzy pacjenta. Żyjemy w czasach, w których medycyna estetyczna stała się bardziej dostępna i nie wywołuje tylu emocji co kiedyś. Wzrost zainteresowania sprawił, że pacjenci coraz częściej decydują się powierzać swoje bezpieczeństwo, wygląd, czy kompleksy osobom, które nie skończyły medycyny i nie mają za sobą długich lat edukacji, czy wieloletniej praktyki zawodowej.

  • Co z bezpieczeństwem?
  • Co z odpowiedzialnością?
  • Co z powikłaniami?

Świat się zmienia i oprócz fachowo wykonanego zabiegu w tej układance znajduje się jeszcze wiele innych elementów m.in.:

  • atmosfera wizyty,
  • jakość rozmowy z pacjentem
  • rozumienie potrzeb i obaw pacjenta
  • racjonalna argumentacja
  • kompleksowa opieka przed i po zabiegu
  • zaangażowanie osoby wykonującej zabieg w relacje
  • umiejętności sprzedażowe i marketingowe
  • rekomendacje innych pacjentów

Wszystko to wykracza poza obszar fachowej wiedzy medycznej i zakres nauczania w kierunkowym szkolnictwie wyższym. Odnosi się bowiem wyłącznie do kompetencji miękkich – takich jak komunikacja, znajomość typów osobowości, czy długofalowe budowanie relacji. Jak już zaznaczyliśmy na początku – celem zabiegów estetycznych jest uszczęśliwienie pacjenta.

W wyścigu o pełen kalendarz wizyt wygrywa ten, kto robi to lepiej

niezależnie od tego jaki skrót stoi przed jego nazwiskiem.
Szczęśliwy pacjent bowiem to pacjent, który wraca i przyciąga za sobą kolejnych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Nasz projekt szkoleniowy skierowany jest do lekarzy medycyny estetycznej. Jego celem jest rozwijanie kompetencji miękkich mających na celu usprawnić komunikację z pacjentem oraz przemodelować sposób pracy z nim. Rozwijanie tych umiejętności ma zwiększyć lojalność obecnych pacjentów i sprawić, że nowi będą nie tylko przychodzili, ale przede wszystkim zostawali na lata.

W TRAKCIE SZKOLENIA

  • Dowiesz się w jakim punkcie jesteś w relacji z klientem oraz w jaki sposób wpływa to na Twój biznes
  • Pogłębisz umiejętność rozpoznawania osobowości swoich pacjentów
  • Nauczysz się przeprowadzać badanie realnych potrzeb pacjentów
  • Dowiesz się jak budować otoczkę przyjaznej atmosfery wokół wizyty
  • Poznasz kilka sposobów na obronę ceny zabiegu
  • Dowiesz się jak pracować z wygórowanymi oczekiwaniami, dbając o interes pacjenta
  • Zdobędziesz narzędzia służące poprawie komunikacji z pacjentami
  • Poznasz zasady komunikacji dostosowanej do typu charakteru pacjentów
  • Dowiesz się jak sprzedawać więcej zabiegów i które momenty pracy z pacjentem są na to najlepsze

Świat medycyny nie jest nam obcy

Być może zastanawiasz się nad tym z jakiego powodu zaufać nam? Nie ma w tym nic dziwnego – sami też skrupulatnie dopieramy partnerów do współpracy. EXTEND Consulting Group to firma szkoleniowo-doradcza. Nasz zespół to Trenerzy i Konsultanci Biznesowi, którzy pracowali na różnorodnych pozycjach – od specjalistów po dyrektorów działów sprzedażowy, marketingu, finansów, zakupów.

Są wśród nas również HR-owcy, badacze i psychologowie. z doświadczeniem na pozycjach menadżerskich w różnych branżach. Działamy od ponad 10 lat, a to co może być dla Ciebie ważne, to fakt, że około 70% wszystkich realizowanych przez nas projektów jest silnie związanych z branżą medyczną. Specjalizujemy się w szkoleniach farmaceutów, kadry zarządzającej, specjalistów do spraw kluczowych klientów oraz przedstawicieli farmaceutycznych i medycznych.
Jest to bardziej niż prawdopodobne, że kiedyś jeden z przedstawicieli bezpośrednio po naszym szkoleniu ze skutecznością zachęcił Cię do wyboru jego preparatu – skoro on miał taką siłę perswazji, możesz mieć ją również Ty i z niesamowitymi efektami wykorzystać do pracy z Twoimi pacjentami (lub klientami.)

No właśnie… pacjent czy klient?

Inna perspektywa to często najlepsza perspektywa – kierując się tym hasłem i opierając się na wywiadach, które miały na celu pokazać nam najistotniejsze wyzwania, z którymi borykają się lekarze medycyny estetycznej, zaprojektowaliśmy szkolenie, którego informator masz właśnie przed swoimi oczami.

Kilka słów o programie

Przed Tobą dwudniowy warsztat stacjonarny. Forma wykładowa to coś co już dawno zostawiliśmy innym. Nasze szkolenia to 100% aktywnego działania. Tworzymy dla Ciebie bezpieczną przestrzeń, w której możesz doświadczać, testować, popełniać błędy, wyciągać wnioski i wyznaczać swoje własne cele. Zasada jest prosta –im więcej dasz z siebie, tym więcej zyskasz!

dzień pierwszy

(9:00-17:00 – w tym przerwa lunchowa)

  • Wprowadzenie do warsztatu
  • Test spójności – Dowiedz się w jakim punkcie jesteś i w jaki sposób wpływa to na Twój biznes
  • Utarte schematy – czyli kilka słów o zaskakiwaniu pacjentów
  • Sztuka zadawania pytań
  • Typologia osobowości Extended DISC
  • Narzędzia komunikacyjne dostosowane do poszczególnych cech charakteru

dzień drugi

(9:00-17:00 – w tym przerwa lunchowa)

  • Obiekcja, a obawa – na czym polega różnica?
  • Techniki obrony ceny i radzenia sobie z wygórowanymi oczekiwaniami
  • Zabiegi perswazyjne w rozmowie z pacjentką
  • Szybkie i sprawdzone triki sprzedażowe
  • Budowanie trwałej więzi z pacjentem

Koszt dwudniowego warsztatu:

3490 zł (BRUTTO) za uczestnika Przy zapisie 2 uczestników cena za osobę to 3090 zł

Cena dla uczestników programu partnerskiego – 1999 zł

zapisz się na szkolenie !



    Cena szkolenia: 4000 PLN

    Zgadzam się na męczenie mailingiem i takimi tam

    informacje, zapisy i kontakt

    Więcej informacji na temat szkolenia

    kontakt@excg.pl
    723 633 119